Правила за кампањата за REHAU Rewards
Важи од 01.01.2025 г.
ЧЛЕН 1. ОРГАНИЗАТОРИ НА ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЈАЛНОСТ
Организаторот на програмата за лојалност Rehau Rewards е РЕХАУ ДООЕЛ ИЛИНДЕН, со регистрирано седиште на Ул.32
Бр.10 ИЛИНДЕН, ИЛИНДЕН, 1041 Скопје, Северна Македонија, број на налог во
трговскиот регистар 02061331?-8-03-000, со ЕДБ MK4030005534691.
Програмата се спроведува преку Create Direct, со седиште на str. Siriului
42-46, et. 3, сектор 1, Букурешт, која е назначена како давател на услуги за
логистичките активности потребни за програмата.
Условите на овој Правилник, како што се прикажани подолу, се обврзувачки за
сите учесници во програмата за лојалност. Организаторот го задржува правото, во
исклучителни случаи, да ги измени Правилата и да ја информира јавноста за
промените.
ЧЛЕН 2. ВРЕМЕТРАЕЊЕ И ОБЛАСТ НА ПРОГРАМАТА
Програмата за лојалност Rehau Rewards ќе биде организирана и ќе се
спроведува од 1 јануари 2025 година до 31 март 2026 година („Времетраење на
програмата“) преку овластени дистрибутери на Rehau.
ЧЛЕН 3. БРЕНДОВИ И ПРОИЗВОДИ УЧЕСНИЦИ
Во Програмата учествуваат (во понатамошниот текст „Производи учесници“)
сите градежни производи и услуги што ги пласира РЕХАУ ДООЕЛ на пазарот во Северна
Македонија од RAUTITAN, RAUBASIC, MEPA, RAUTHERM S серијата,
RAUTHERM SPEED серијата, RAUPIANO/RAUSILENTO.
ЧЛЕН 4. ПРАВО НА УЧЕСТВО
Секое правно лице регистрирано во Северна Македонија,
кое има профил на веб-страницата https://rewards.rehau.mk/ за
време
на кампањата, има право да учествува во програмата. Вработените и другите физички лица немаат право да учествуваат. Профилите на учесниците се креираат врз основа на податоците, коишто секој учесник сам ги изјавил: или во моментот на телефонски контакт од Организаторот, или во формуларот за регистрација до кој можат да пристапат бесплатно и да го пополнат на веб-страницата https://rewards.rehau.mk/. Секој учесник кој креирал профил е регистриран во програмата без оглед на тоа дали го користи тој профил. Организаторите и другите компании вклучени во организацијата и водењето на програмата за лојалност не можат да учествуваат. Со учеството во оваа програма ќе се смета дека учесникот целосно и доброволно ги прифатил на одредбите од овие Правила. Правото на учество важи исклучиво за правниот субјект кој ги исполнува условите од Правилникот.
ЧЛЕН 5. КАКО ЌЕ СЕ СПРОВЕДУВА ПРОГРАМАТА
Во оваа програма за лојалност ќе се сметаат сите купувања на производи вклучени во програмата, од овластени дистрибутери на РЕХАУ ДООЕЛ, од 1 октомври 2024 година до заклучно 31 декември 2025 година. Учесниците ќе можат да се регистрираат
за програмата со креирање профил на веб-страницата https://rewards.rehau.mk/. Профилот
на учесникот може да се креира со посета на https://rewards.rehau.mk/ и
пополнување на формуларот за регистрација. Учесникот ќе добие е-пошта со која
се потврдува регистрацијата. Учесникот мора да кликне на линкот во е-поштата за
да го активира профилот, преку којшто ќе ги извршува сите активности на
програмата. Организаторот располага со максимум 10 работни дена од моментот на
приемот на податоците за да изврши одобрување на профилот на учесникот. Учесникот
ќе добие е-пошта со известување дека неговиот профил е одобрен. Корисникот ќе
ја отвори веб-страницата https://rewards.rehau.mk/ и ќе се најави на профилот
креиран на веб-страницата користејќи ја е-поштата и лозинката коишто ги
пополнил во формуларот за регистрација.
За време на програмата, учесниците кои од овластени дистрибутери на РЕХАУ
ДООЕЛ купуваат производи кои учествуваат во програмата, ќе добијат одреден број
поени во зависност од нивниот статус на платформата, и тоа на следниов начин:
-П (Партнер) учесниците ќе добијат 1 поен за купување на REHAU производи
учесници во програмата во вредност од 1235 денари.
-ИП (Важен партнер) учесниците ќе добијат 1 поен за купување на REHAU производи
учесници во програмата во вредност од 615 денари.
-ВИП (Многу важен партнер) учесниците ќе добијат 1 поен за купување на REHAU
производи учесници во програмата во вредност од 412
денари.
При регистрација во програмата, сите учесници ќе имаат статус на П.
За секој учесник во програмата, REHAU ќе утврди потенцијал и фактор на
пенетрација.
Потенцијалот се пресметува според прометот на компанијата во претходната
година. До 1 јуни 2025 година ќе се користи прометот пријавен во 2023 година, а на 1 јуни ќе се ажурира со прометот за
2024 година. Прометот ќе се ажурира секоја година на 1 јуни. Потенцијалот
претставува 20% од прометот на компанијата.
Доколку вредноста на фактурите одобрени во рамките на програмата REHAU е
помала од 10% од потенцијалот на компанијата, тогаш компанијата ќе има статус
на Партнер (P).
Доколку вредноста на фактурите одобрени во рамките на REHAU програмата е
помеѓу 10-40% од вредноста на потенцијалот на компанијата, тогаш компанијата ќе
има статус на Важен партнер (IP).
Доколку вредноста на фактурите одобрени во рамките на REHAU програмата е
поголема од 40% од потенцијалот на компанијата, тогаш компанијата ќе има статус
на многу важен партнер (VIP).
По уписот во програмата, сите учесници ќе имаат статус P. Доколку учесникот
веќе има внесено фактури во програмата, откако ќе биде одобрена првата фактура,
во зависност од вредноста на фактурите одобрени во последните 12 месеци,
учесникот ќе биде ставен во еден од типовите партнери P, IP, VIP.
Доколку учесникот е нов во програмата, тогаш тој ќе биде P тип сè додека не
достигне 10% пенетрација за да стане IP тип партнер. Доколку во последните 12
месеци учесникот не внесе доволно фактури за да го одржи својот IP статус, ќе
има 3 месеци грејс период за додавање фактури и одржување на својата
пенетрација. Доколку вредноста на внесените фактури не е доволна, учесникот ќе
биде деградиран на P статус.
Доколку учесникот достигне стапка на пенетрација поголема од 40%, тој ќе
стане VIP партнер. Доколку во последните 12 месеци, учесникот не внесе доволно
фактури за да ја одржи својата пенетрација за VIP статус, тој ќе има 3 месеци
грејс период за додавање фактури и одржување на своето пенетрација. Доколку
бројот на внесени фактури не е доволен, учесникот ќе биде деградиран на P или
IP статус во зависност од достигнатата пенетрација.
За да добијат поени за купени производи, учесниците мора:
- да пристапат до нивниот профил на https://rewards.rehau.mk/;
- да го пополнат формуларот на https://rewards.rehau.mk/ invoices/edit со следните информации: број на фактура,
датум на фактура, добавувач кој се појавува на фактурата;
- ако името на купувачот не се појавува на фактурата, при прикачувањето на
фактурата, корисникот мора да го означи полето за да изјави на сопствена
одговорност дека работата ја извршил корисникот кој ја прикачил фактурата.
- да ја прикачи фактурата на веб-страницата во рок од максимум 3 месеци од
датумот на купување.
- поените акумулирани од учесниците ќе бидат кредитирани на сметката на
секој учесник во рок од максимум 5 работни дена по добивањето на доказот за
купување на производите што учествуваат во програмата од овластените
дистрибутери. Поените може да се користат во виртуелната продавница достапна на
веб-страницата https://rewards.rehau.mk/.
При изборот на одредени награди, вредноста на поените на избраните
производи се одзема од вкупниот резултат на учесникот.
Наградите избрани од учесниците во виртуелната продавница врз основа на
акумулираните поени ќе бидат испратени исклучиво до регистрираното седиште на
учесникот (секоја друга дестинација за испорака мора да биде одобрена од
сопственикот или извршниот директор на учесникот во писмена форма), во рок од
максимум 30 работни дена од датумот на нарачката. Листата на награди ќе биде
достапна онлајн на https://rewards.rehau.mk/.
Листата на награди може да се промени во зависност од достапноста на
производите и нивната цена.
Поените акумулирани на фактури издадени во 2024 година и промотивните поени
акумулирани во текот на 2024 година и неискористени до 31 декември 2024 година
ќе бидат пренесени во 2025 година, но не подоцна од 31 март 2025 година.
Поените заработени од учесник во текот на еден месец и неискористени во тој
месец ќе бидат пренесени во следните месеци додека не се исцрпат, но не подоцна
од 31 март 2025 година. По овој датум, неискористените поени стануваат
неважечки.
Поените акумулирани на фактури издадени во 2025
година и промотивните поени акумулирани во текот на 2025 година и неискористени
до 31 декември 2025 година ќе бидат пренесени во 2026 година, но не подоцна од
31 март 2026 година.
Сите награди доставени до учесник може да подлежат на данок на доход или
други важечки даноци. Учесникот се обврзува да се придржува до сите применливи
даночни прописи кои се однесуваат на него.
ЧЛЕН 6. УСЛОВИ ЗА ВАЛИДАЦИЈА
За учесникот да има право да учествува во оваа програма и да ги добие
достапните награди,
учесникот мора да ги исполнува следниве услови:
а) да ги исполнува сите услови во врска со правото на учество како што е
наведено во чл. 4 од Правилникот.
б) да купува производи што учествуваат во програмата во текот на периодот
на програмата од
овластени дистрибутери на РЕХАУ ДООЕЛ
в) да ги користи акумулираните поени поврзани со фактури издадени во 2024
година и промотивни поени собрани во 2024 година со нарачување производи до 31
март 2025 година, од онлајн продавницата https://rewards.rehau.mk/.
Да ги користи поените акумулирани на фактури издадени во 2024 година и
промотивните поени акумулирани во 2024 година со нарачување производи до 31
март 2025 година во онлајн продавницата https://rewards.rehau.mk/.
ЧЛЕН 7. НАГРАДИ ОД ПРОМОЦИЈАТА
Списокот на награди ќе биде достапен во текот на целиот период на кампањата
на веб-страницата https://rewards.rehau.mk/ во
делот Каталог. Списокот на награди може да се промени во зависност од
достапноста на наградите на залихите на добавувачите. Вкупниот број на награди
ќе биде проценет на крајот од промотивниот период, во зависност од бројот на
учесници кои ги исполнуваат условите за освојување и бројот на побарани
награди.
ЧЛЕН 8. ОГРАНИЧУВАЊА НА ОДГОВОРНОСТА НА ОРГАНИЗАТОРОТ
Организаторот на програмата за лојалност не презема никаква одговорност,
вклучувајќи, но не ограничувајќи се на, следново:
8.1. загуби или доцнења на уписи на веб-страницата поради (на пример, но не
ограничувајќи се на) технички дефекти надвор од контрола на Организаторот;
8.2. ситуации каде што Учесниците внесуваат неточни податоци на
веб-страницата или купуваат производи или услуги од неовластени дистрибутери на
REHAU или производи кои не учествуваат во Програмата;
8.3. загуби, доцнења или какви било други проблеми при регистрацијата за
Кампањата предизвикани од интернет-провајдерот или интернет-врската на лицето
кое сака да се регистрира за Кампањата;
8.4. ненајавени прекини/прекини на интернет-провајдерот или блокирање на
внатрешниот пристап поради преоптоварување на мрежата за време на периоди на
голем сообраќај;
8.5. ситуации каде што потрошувачите купуваат производи за време на
периодот на програмата кои не учествуваат во програмата или се од неовластени
дистрибутери;
8.6. одговорност за отстранување на дефекти од каков било вид што може да
ги имаат производите што ги сочинуваат наградите.
Производите ќе бидат пропратени сертификати за гаранција и секое барање за
поправка ќе биде упатено од учесникот директно до добавувачот на соодветниот
производ во согласност со условите на сертификатите за гаранција издадени од соодветниот
добавувач.
8.7. ситуации во кои наградата избрана од учесникот повеќе не е на залихата
на добавувачот во моментот на нарачката.
8.8 добитниците на наградите не можат да изберат да ја примат паричната или
друга вредност на наградата, ниту да бараат промени во техничките
карактеристики на производите.
Член 9 ВИША СИЛА
Според овие Правила, Виша Сила значи секој настан што не може да се
контролира, поправи или предвиди од страна на Организаторот, вклучувајќи ја и
неможноста на Организаторот од причини надвор од негова контрола и чиешто
појавување го прави Организаторот неспособен да ги исполни своите обврски
според Правилата. Доколку ситуација на Виша сила или случаен настан го спречи
или одложи целосно или делумно извршувањето на Правилата и продолжувањето на
програмата за лојалност, Организаторот ќе биде ослободен од одговорност за
исполнување на своите обврски за периодот во кој таквото исполнување е спречено
или одложено. Доколку Организаторот се повика на Виша сила или случајни
околности, тој е должен да ги извести Учесниците за нивното постоење во рок од
5 работни дена од нивното појавување.
За целите на овие Правила, следните настани, меѓу
другото, претставуваат случајни
околности:
а) Губење на бази на податоци.
б) Оштетување на компјутерскиот систем за
складирање на податоци и доделување награди.
в) Грешки во печатењето, вклучително и оние
предизвикани од човечка грешка.
г) Обиди за измама на механизмот на шемата за
лојалност преку електронски или други средства.
д) Секој пропис што може да стапи во сила по
стапувањето во сила на Правилникот што може да ги забрани или измени нејзините
услови.
Член 10. СПОРОВИ И ИЗМАМА
Во случај на какви било спорови што ќе произлезат помеѓу Организаторот и
Учесниците во Кампањата, вториве ќе се обидат да ги решат првенствено по мирен
пат. Организаторот не презема никаква одговорност и нема да биде страна во
какви било спорови во врска со сопственичките права на даночните фактури што го
докажуваат купувањето на производите што учествуваат во промоцијата.
Организаторот има право да ги преземе сите
потребни мерки во случај на обид за измама на системот, злоупотреба или
каков било друг обид што би можел да влијае на имиџот или трошоците на оваа
програма.
Член 11. ПРАВИЛА НА ПРОМОЦИЈАТА
Правилата за учество/испорака се достапни бесплатно во текот на целиот
период на програмата за лојалност на секој апликант и тоа на веб-страницата https://rewards.rehau.mk/.
Член 12. ЗАВРШУВАЊЕ НА ПРОМОЦИЈАТА
Оваа Кампања може да биде завршена поради на настан што претставува Виша
сила или
случаен настан или во случај на промена на законската рамка, поради што
организацијата
и спроведувањето на натпреварот со промотивен карактер би изискувало
зголемување на
буџетот наменет за овој проект или ако истото повеќе не е дозволено со
закон.
Член 13. РАЗНО
Секој учесник кој сака да се пожали до Организаторите за факти поврзани со
спроведувањето на кампањата се охрабрува да го контактира организаторот на РЕХАУ
ДООЕЛ веднаш откако ќе го забележи фактот за кој сака да се пожали и тоа на
следнава адреса Ул.32 Бр.10 ИЛИНДЕН, ИЛИНДЕН, 1041 Скопје, Северна Македонија.
Engineering progress
Enhancing lives